تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خصوصیات متولدین ماه بهمن

68 1 خصوصیات متولدین ماه بهمن

متولدین‌ کلی متولدین ماه بهمن‌ :

سمبل : آب گیر

عنصر : هوا

سیاره : زهره

عضو آسیب پذیر : مچ و ساق پاها

روز اقبال : چهارشنبه

اعداد شانس : 1 و 7

سنگ خوش یمن : یاقوت ارغوانی

رنگ : آبی

حیوان : پرندگان درشت اندام

اگر عاشق متولد بهمن باشید با تمام وجود عاشق شما خواهد شد تنها نکته ایی که باید از آن دوری جویید این است که بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید. او عاشقی صادق است. دیر عصبانی می شود. آزار دهنده نیست .برنامه های خودش را دارد .هرگز تغییر نخواهد کرد.اگر نتوانید خود را با ایده های گوناگون مذهبی ،فرهنگی و اجتماعی او هماهنگ کنید هرگز شانسی برای دستیابی به عشق پایدار او نخواهید داشت.

خصوصیات مرد متولدبن بهمن :

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مرد مرا به خود جذب می کنند. 
وقتی بفهمد او همان کسی است که شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود. او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا کنید مطمئن باشید که عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می کند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می کند. بطور کلی او کسی است که می توانید در حالیکه در گفتگوی مهمی شرکت کرده، خوب گوش دهد و بفهمد که در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.
مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش کور می شود. 

خصوصیات زن متولدین بهمن :

 بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو،‌ غیر قابل پیش بینی و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زنا شویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است.

باور کنید نمی توان زن متولد بهمن را به خوبی توصیف کرد و اینکه شبیه به چیست .  چون زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها کوتاه می کند و دامنی می پوشد که قوزک پایش را هم می پوشاند. زنان متولد برج بهمن اولین کسانی بودند که سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف کردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور کردن رنگها دارند .
همه ما می خواهیم که دیگران ما را دوست بدارند اما هر یک به روشهای مختلف. تا جایی که می توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد برج بهمن است انتظار نداشته باشید که آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت کند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر کاکائو درست کند.

اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود، او را فرزند« قوس و قزح» یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.

سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است. به این دلیل با وجود آنکه در عشق خود بسیار جدی و وفادار است . 

- اخبار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خصوصیات متولدین ماه بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..