تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرکوند: برخی تریبون ها و رسانه ها در بیان دستاوردهای نظام همراهی خوبی ندارند

شیرکوند: برخی تریبون ها و رسانه ها در بیان دستاوردهای نظام همراهی خوبی ندارند

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سعید شیرکوند، معاون سازمان میراث فرهنگی کشور که در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: برخی تریبونها اگر نگوییم نقش تخریبی دارند باید بگوییم همراهی نیز نمی کنند.


وی خاطرنشان کرد: برجام فقط مربوط به قوه مجریه و وزارت خارجه نیست بلکه برجام برای کل نظام و کشور است.

شیرکوند ادامه داد: گزارش دولت، غرورآفرین است و مردم باید از این دستاوردها مطلع باشند و در این خصوص باید از ظرفیت رسانه ها و صدا و سیما در بیان دستاوردهای دولت استفاده کرد.


وی اظهار کرد: دولت در حوزه بهداشت و درمان موفق عمل کرده و این امر با محدودیت منابع صورت گرفته که باید برای مردم بازگو شود.


شیرکوند با اعلام اینکه استان همدان در سطح ملی بسیار خوب عمل کرده است، گفت: مهندس نیکبخت استاندار همدان با جدیت، اجرای اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کند و به نتایج مطلوبی نیز دست یافته اند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرکوند: برخی تریبون ها و رسانه ها در بیان دستاوردهای نظام همراهی خوبی ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..