تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش ملی "وقف چشمه همیشه جا&a

حجت الاسلام والمسلمین محمدطاهر گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: پنجمین جشنواره ملی همایش "وقف چشمه همیشه جاری" به میزبانی استان خراسان جنوبی در 14 اسفندماه در بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در موضوعات وقف و محیط زیست، وقف و سلامت و درمان، وقف و سبک زندگی و آثار اجتماعی برگزار می‌شود افزود: از دیگر موضوعات جشنواره می‌توان به وقف، اقتصاد و توسعه علم و فن‌آوری، وقف جمعی و مشارکتی، وقف و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، وقف و ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت (ع)، وقف و ازدواج، وقف و اطعام، احسان و وقف و صدقات اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: این جشنواره در بخش‌های برنامه‌های رادیویی و تلوزیونی، کلیپ، نماهنگ، فیلم کوتاه و بلند، مستند و فیلم‌های داستانی برگزار می‌شود.

گرایلی افزود: تاکنون 35 نفر از سراسر کشور در این جشنواره ثبت‌نام کرده و 7 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار ارسالی تاکنون در بخشهای داستانی و مستند بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی در جشنواره ثبت‌نام کردند و آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی "همایش وقف چشمه همیشه جاری" 5 اسفند ماه است که این جشنواره 15 اسفندماه در بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره وقف چشمه همیشه جاری می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.Vaghfkhj.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش ملی "وقف چشمه همیشه جا&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..