تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمی برای تغییر فرمانداران نداریم

میرمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استاندار یزد گفت: هیچ گونه تصمیمی برای تغییر فرمانداران نخواهیم داشت اما یکی از شهرستان‌ها توسط سرپرست اداره می‌شود که فرماندار آن به زودی تعیین خواهد شد.

تصمیمی برای تغییر فرمانداران نداریمسید محمد میرمحمدی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح فعالیت‌های استان متبوع خود به منظور برگزاری انتخابات اظهار داشت: با دستورالعمل‌های ابلاغ شده به استان در صدد انجام امور هستیم و مسئولان مربوطه هم تعیین شدند.

وی افزود: مقدمات تعیین اعضای ستاد انتخابات در سطح استان و شهرستان‌ها در حال انجام است و پس از تشکیل ستاد طبق دستوالعمل و زمان‌بندی پیش‌بینی شده اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

استاندار یزد تصریح کرد: در تلاشیم مر قانون اجرا شود تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و باشکوه باشیم.

میرمحمدی با اشاره به تغییر فرمانداران استان یزد با توجه به نزدیک بودن انتخابات اظهار داشت: در واقع هیچ گونه تصمیمی برای تغییر فرمانداران نخواهیم داشت اما یکی از شهرستان‌های استان توسط سرپرست اداره می‌شود که فرماندار آن به زودی تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمی برای تغییر فرمانداران نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..