تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بی‌نام»؛ داستانی برای بیماران ام اس

رمان جدید رفیع افتخار با فضایی کاملا زنانه، به زودی وارد بازار نشر می‌شود.

به گزارش خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اثر جدید رفیع افتخار با عنوان «بی‌نام» به زودی از سوی انتشارات ویژه نشر راهی بازار کتاب خواهد شد. این رمان که مراحل نهایی چاپ خود را می گذراند؛ داستانی است موضوع محور، که به بیماری ام اس می‌پردازد.

فضای کتاب کاملا زنانه بوده و تقریبا تمام شخصیت های آن را دختران و مادران تشکیل می دهند. افتخار برای نگارش این رمان، ماه ها تحقیقات نظری و میدانی داشته و با مبتلایان در مورد نحوه ابتلا به این بیماری و اثرات آن در زندگی فعلیشان به گفتگو نشسته است.
 
سیر کلی رمان برآمده و تحت تاثیر حوادث و ماجراهای واقعی زندگی است، بنابراین می توان آن را داستانی رئال قلمداد کرد. شاید در ابتدای امر به نظر برسد مخاطبین با داستانی تلخ و اندوهناک مواجه خواهند شد، اما مولف سعی کرده است با تلطیف و فضاسازی در جای جای کتاب از تلخی و سختی این بیماری بکاهد.
 
شایان ذکر است؛ هدفگذاری رمان «بی‌نام» برای مخاطب نوجوان و سنین پایانی دبیرستان است، تا نوجوانان در قالب یک داستان با چگونگی و سیر سیطره بیماری ام‌ اس بیشتر آشنا شوند. از سوی دیگر اعضای خانواده نیز می توانند در کنار نوجوانان خود؛ به پای این کتاب بنشینند.
 
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بی‌نام»؛ داستانی برای بیماران ام اس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..