تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپالتی: ناینگولان تفاوت را رقم زد/ وقتی می‌برید، هر کاری آسان می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از برتری 4 برصفر تیمش مقابل سامپدوریا در بازی مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی ایتالیا به تحسین شاگردان خود پرداخت.

 او گفت: مانند چند بازی اخیر بازی کردیم اما سامپدوریا در نیمه اول خیلی خوب پرس کرد و با انتقال سریع توپ، رم را به دردسر انداخت.در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. «رویی» خیلی خوب کار کرد و می‌توانست فضاهای بیشتری را پوشش دهد اما به دلیل خستگی در اواخر بازی کم آورد.

 اسپالتی در ادامه به تمجید از ناینگولان و ژکو، 2 بازیکن موثر تیمش پرداخت و افزود: ناینگولان تفاوت را ایجاد کرد. او قدرتمندانه بازی می‌کند و می‌تواند در هر پستی به میدان برود. اگر ناینگولان را تحت فشار قرار دهید به دردسر می‌افتد اما وقتی آزاد باشد، می‌دود و بهترین بازی ممکن را انجام می‌دهد. فیزیک و وزن ژکو ایده‌آل است و عجیب به نظر می‌رسد که با این فیزیک چگونه به سرعت جا به جا می‌شود.

سرمربی رم اظهار داشت: وقتی نتایج بر وفق مراد تیم باشد، هر کاری آسان می‌شود.اگر موقعیت‌های حریف گل می‌شد به دردسر می‌افتادیم اما گل فوق‌العاده ناینگولان کارمان را آسان کرد. به طور کلی به تمام بازیکنان تیمم اعم از اصلی و ثابت افتخار می‌کنم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپالتی: ناینگولان تفاوت را رقم زد/ وقتی می‌برید، هر کاری آسان می‎‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..