تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




80 داعشی در حمله آمریکا به سرت کشته شدند

وزیر دفاع آمریکا در آخرین روز کاری خود، از کشته شدن بیش از 80 تروریست داعشی در حملات هوایی شامگاه چهارشنبه آمریکا در سرت لیبی خبر داد.

- العالم - لیبی اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد در حملات هوایی شامگاه چهارشنبه آمریکا در سرت لیبی بیش از 80  تروریست داعشی کشته شده اند.

کارتر در جمع خبرنگاران در مقر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) ضمن اعلام این خبر افزود: موضوع مهم آن است که تعدادی از داعشی هایی که در این حملات کشته شدند فعالانه در تدارک اجرای چند عملیات تروریستی در اروپا بودند و احتمالا با حملات پیشین در اروپا هم ارتباط داشته اند.

  پیتر کوک سخنگوی پنتاگون نیز در همین ارتباط گفت: حدود یکصد بمب یا موشک در حملات چهارشنبه شب به کار گرفته شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از واشنگتن؛ حملات هوایی شامگاه چهارشنبه آمریکایی ها به دو اردوگاه داعش در 45 کیلومتری جنوب غرب شهر سرت صورت گرفت.

پیتر کوک افزود: آمریکا همچنان آماده است از تلاش های لیبی برای مبارزه با تهدیدات تروریستی و از میان برداشتن گروه داعش در آن کشور حمایت کند.

  کوک تصریح کرد: داعشی هایی که هدف قرار گرفتند، آن تعداد از اعضای این گروه تروریستی بودند که پس از شکست در سرت از نیروهای دولتی لیبی و فرار از آن شهر، در بیابان ها پنهان شده بودند تا دوباره تجدید قوا کنند.

آزادسازی شهر سرت از اشغال داعش پس از هفت ماه درگیری، شکست سنگینی برای این گروه تروریستی بود.


کلید واژه ها: آمریکا - تروریست - چهارشنبه - داعش - وزیر دفاع آمریکا - گروه تروریستی - لیبی - وزیر دفاع - وزارت دفاع آمریکا - هوایی - عملیات تروریستی - خبرگزاری فرانسه - پنتاگون - آمریکایی ها - اشتون کارتر - اروپا - وزارت دفاع - خبرنگاران - گروه داعش - وزیر - هایی - خبرگزاری - شکست - آمریکایی - فرانسه - مبارزه - بیابان - اشتون - گزارش - وزارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «80 داعشی در حمله آمریکا به سرت کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..