تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان 10 سال طلسم آنتونا/بارسلونا آماده صعود به نیمه نهایی

به گزارش ایرنا، بارسلونا که طی 10 سال گذشته هیچگاه نتوانسته بود در زمین رئال سوسیداد به برتری دست یابد و به این طلسم که برای مربیان بزرگ کاتالان ها به یک آرزو تبدیل شده بود، پایان بخشد.
بارسلونا، بامداد جمعه و در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی «کوپا دل ری» با تک گلی که «نیمار» در دقیقه بیستم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند مقابل رئال سوسیداد به برتری یک بر صفر دست یافت تا 10 سال پیروز نشدن در آنتونا به پایان برسد.
شاگردان «لوییس انریکه» با کسب این پیروزی ارزشمند کار آسانی در بازی برگشت در نیوکمپ خواهند داشت و می توانند به راحتی جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کنند.
در دیگر دیدار نیز، اتلتیکومادرید در ورزشگاه «ویسنت کالدرون» با سه گل از سد ایبار گذشت و در آستانه صعود قرار گرفت.
پیش از این، رئال مادرید در خانه خود با نتیجه دو بر یک مقابل سلتاویگو شکست خورد و آلاوز با دو گل بر آلکورون غلبه کرده بود.
در جام حذفی اسپانیا، بارسلونا با کسب 27 عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم محسوب می شود.
شبک **ورزشی**3783**1917**خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشاردهنده:سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان 10 سال طلسم آنتونا/بارسلونا آماده صعود به نیمه نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..