تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال تمدید محدودیت ترافیکی اطراف پلاسکو

کد خبر: ۴۶۴۶۷۹

۳۱۰  بازدید

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی مناطق اطراف ساختمان پلاسکو به طور قطع تا ظهر فردا ادامه دارد گفت: ممکن است اعمال این محدویت‌ها در روز شنبه نیز ادامه داشته باشد.

خبرگزاری مهر: سردار ساجدی نیا با تقدیر از تلاش آتش نشانان در حادثه پلاسکو افزود: تلاش آتش نشانان برای امداد رسانی بی‌نظیر است و پلیس همراه این عزیزان است.


وی درباره محدودیت ترافیک اطراف محل حادثه گفت: اعمال محدودیت های ترافیکی تا فردا ظهر قطعا ادامه دارد اما درباره ادامه دار بودن آن باید اعلام کنم که شاید در روز شنبه نیز این اعمال محدودیت ها ادامه دار باشد.

فرمانده پلیس تهران از شهروندان خواست در محل تجمع نکرده و مانع امدادرسانی خودروهای امدادی نشوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال تمدید محدودیت ترافیکی اطراف پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..