تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکار لحظه‌های شاعرانه با ابزار بصری در گالری لاله

نمایشگاه گروهی از 21 هنرمند در گالری لاله و با حضور اساتیدی چون بهرام کلهرنیا برگزار می‌شود.

به گزارش خیرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گالری لاله از جمله مجموعه‌هایی است که با هدف حمایت از جوانان و هنرمندان همواره میزبان نمایشگاه های گوناگونی بوده و هست. در این هفته نیز این گالری نمایشگاه گروهی را با حضور 21 هنرمند از جوانان و پیشکسوتان حوزه گرافیک و عکاسی چون بهرام کلهرنیا و ...  را برگزار می‌کند. 

در این نمایشگاه گروهی که با عنوان «شاعرانه ها/گذر از یک رویا» برپا می‌شود بیش از 30 اثر هنری به نمایش در می آید.

نگین احتسابیان/ بـنفشه احمدزاده/ فریبا افلاطـون/ پـونه اوشیدری/مرجان ثابتی/ هدی حدادی/ لیلی درخشانی/ فاطمه رادپور/ پژمان رحیمی زاده/پیمان رحیمی زاده/ امیر سقراطی/ مهکامه شعبانی/ کـمال طباطبایی/نجـوا عرفانی/ کیوان عسگری/ کیـانوش غریب پور/ بهـرام کلهرنیـا /نرگس محمدی/ عطیـه مرکزی/ مانلی منوچـهری و مرجـان وفاییان از هنرمندان شرکت کننده در این مجموعه هستند.

در توضیح نمایشگاه «شاعرانه ها/گذر از یک رویا» نوشته شده است: بوده اند و خواهند بود کسانی که در پاسخ چراهای علمی یا اما و اگرهای زیستی یا کنش و واکنش های فلسفی به خلق هنر بپردازند   اما در اطراف ما، هنرمندان کسانی هستند که لحظه های شاعرانه را تجربه کرده‌اند.

در اطراف ما، هنر شعر است و شعر هنر است. حس های رقیق، شاعرانه های لطیفند و حس‌های غلیظ، شاعرانه‌های کوبنده.

تجربه‌های شاعرانه، توصیف چیزهای معمولی و متداول است در حالی که در سس احساسات شدید فرو برده شده‌اند. بیان چیزهایی است که در شرایط معمول و برای افراد عادی درد و سرخوشی ندارد اما در همان شرایط بر روح یک هنرمند بهجت و شیدایی می‌فشاند ثبت لحظه‌هایی است که در غفلت نگاه‌های شاعرانه و ذهن‌های جستجوگر، به سرعت محو می‌شود.

این نمایشگاه، محصول شکار و ثبت این لحظه های شاعرانه توسط هنرمندانی است که شعر را نه به کلمه، که با ابزار بصری می‌سرایند و سروده هایشان را در معرض سرایش مجدد مخاطب قرار می دهند تا  شعر بر شعر نگاشته شود و زایش شاعرانه‌ها، گذر از رویا و پیوستن به واقعیت گرد.

این نمایشگاه روز جمعه 1 بهمن 95 ساعت 16 تا 20 با حضور هنرمندان در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد و برای بازدید تا 12 بهمن از ساعت 9تا 13 و 14 تا 19 به استثنای ایام تعطیل دایر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکار لحظه‌های شاعرانه با ابزار بصری در گالری لاله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..