تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه دشوار رسیدن به محبوس‌شدگان پلاسکو با حجم گسترده آوار/ برایشان دعا کنید

راه دشوار رسیدن به محبوس‌شدگان پلاسکو با حجم گسترده آوار/ برایشان دعا کنید

اقبال شاکری که در محل حادثه پلاسکو حضور دارد و از نزدیک در جریان حفر تونل برای تجات جان محبوس شدگان است با اشاره به تلاش امدادگران و نجات گران برای حفر تونل برای دسترسی به محبوش شدگان، گفت: با اینکه مسیر دسترسی به این افراد بسیار کوتاه است اما حجم آوار و نخاله ها مانع از دسترسی می‌شود.

وی با بیان اینکه امدادگران از پارکینگ پاساژ مجاور در حال حفر تونل هستند گفت: از مردم میخواهیم تا برای آتش‌نشانان چه آنهایی که در این چندساعت زحمت کشیده و چه برای محبوس شدگان حادثه دعا کنند.

حفر تونل در ضلع شرقی برای رسیدن به زیرزمین پلاسکو

عملیات جست‌وجو همچنان در مقابل ساختمان پلاسکو ادامه دارد.

عملیات جست‌وجو در محل حادثه ساختمان پلاسکو با گذشت ۱۳ ساعت از ریزش ساختمان همچنان ادامه دارد و تیم‌های امدادی از چند جهت عملیات جست‌وجو را در دستور کار خود قرار داده است.

در این عملیات بیش از ۲۰۰ آتش‌نشان حضور دارند و ده‌ها تن از عوامل امدادی و انتظامی نیز در محل مستقر هستند. برابر آخرین مشاهدات در قسمت شرقی ساختمان پلاسکو کارگاهی برای انجام عملیات نجات دایر شده و آتش‌نشانان قصد دارند تا با حفر گودال تونلی به عمق بیش از یک متر از مغازه واقع در ضلع شرقی به زیرزمین ساختمان پلاسکو دسترسی پیدا کنند.

سگ‌های زنده‌یاب پلیس و هلال احمر نیز در محل حاضرند اما با توجه به حجم آوار به نظر می‌رسد که عملیات آواربرداری و جست‌وجو حداقل تا فردا روز جمعه نیز ادامه داشته باشد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه دشوار رسیدن به محبوس‌شدگان پلاسکو با حجم گسترده آوار/ برایشان دعا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..