تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره فوتبالی که تروریست شناخته شد

به گزارش افکارنیوز، نام محمد ابوتریکه یکی از معروفترین بازیکنان تیم ملی مصر از سوی دولت این کشور در فهرست تروریست ها قرار گرفت. دولت مصر مدعی است که این بازیکن به جنبش اخوان المسلمین کمک مالی کرده است.  دولت کنونی مصر از وقتی که در سال 2013 محمد مرسی،رئیس جمهور پیشین مصر، را از حکومت خلع کرد،جنبش اخوان المسلمین را در لیست تروریست ها قرار داد و  هزاران نفر از طرفداران این سازمان را به زندان انداخت. اکنون محمد ابوتریکه که یک دهه در خط میانی تیم ملی کشورش و تیم های الاهلی و الزمالک بازی کرده و یکی از پرافتخارترین بازیکنان مصر شناخته می شود به اتهام کمک مالی به این سازمان در فهرست تروریست ها قرار گرفته است.

روزنامه دولتی الاهرام نوشت ،قرار گرفتن در لیست تروریستی به این معنی است که بازیکن سابق  تیم ملی مصر ممنوع السفر است و به مدت سه سال تحت نظر خواهد بود. نام بیش از 1500 نفر دیگر نیز در این فهرست قرار داده شده است.

ابوتریکه  در حال حاضر در گابن به عنوان کارشناس جام ملت های آفریقا فعالیت می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره فوتبالی که تروریست شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..