تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولادیمیر وایس به تراکتورسازی پیوست

هافبک اهل کشور اسلواکی با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.

یک منبع آگاه در گفتگو با مهر گفت:ولادیمیر وایس هافبک اهل کشور اسلواک با عقد قراردادی رسمی به مدت شش ماه و تا پایان فصل جاری به تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست.

پیش از این خبرگزاری مهر آذربایجان شرقی خبر مذاکره باشگاه تراکتور سازی با این هافبک خارجی را داده بود و دقایقی قبل یکی از مدیران باشگاه این خبر را تایید کرد.

پس از حضور احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیگ زاده در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، این هافبک خارجی نیز مورد توجه کادرفنی این تیم قرار گرفت و جذب تیم شد.

ولادیمیر وایس سابقه بازی در لیگ های اروپایی از جمله لیگ جزیره و لالیگا را دارد. لخویا قطر دیگر تیمی است که وایس 27 ساله در آن بازی کرده است و هم اکنون در الغرافه توپ می زند.

در فصل نقل و انتقالات سروش رفیعی و علیرضا رمضانی از جمع سرخپوشان تبریز جدا شدند و در مقابل احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیگ زاده و امروز هم ولادیمیر وایس اسلواک به این تیم اضافه شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولادیمیر وایس به تراکتورسازی پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..