تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصرف روزانه 12 گرم نمک در ایران

جمعه، 1 بهمن 1395 ساعت 01:202017-01-19پزشكي

علی اکبر سیاری در گردهمایی نانوایان در فرهنگسرای بهمن افزود: 40 درصد انرژی مورد نیاز مردم از نان تأمین می شود و همچنین 40 تا 60 درصد پروتیین مورد نیاز نیز از نان است.

- : علی اکبر سیاری در گردهمایی نانوایان در فرهنگسرای بهمن افزود: 40 درصد انرژی مورد نیاز مردم از نان تأمین می شود و همچنین 40 تا 60 درصد پروتیین مورد نیاز نیز از نان است.

  وی گفت: غذای ناسالم از عوامل خطر است و درصد بالایی از مرگ و میر مردم را تعیین می کند، بررسی ها نشان می دهد نان سنگک سالم ترین نان در ایران است که یک گرم نمک به ازای صد گرم نان در آن وجود دارد.

  سیاری افزود: سبوس ارزش غذایی بالایی دارد و اگر نانی با سبوس بالا تولید کنیم می توانیم انواع مواد معدنی را به بدن برسانیم.

  معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: جوش شیرین در نان باعث می شود تا جذب کلسیم، روی و آهن کاهش یابد و اگر جوش شیرین مصرف شود بدن با کمبود این مواد مواجه خواهد شد.

  این گردهمایی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاون وزیر جهاد کشاورزی در فرهنگ سرای بهمن برگزار شد.


کلید واژه ها: درصد - بهداشت - سیاری - فرهنگ - علی اکبر - مردم - وزارت بهداشت - وزیر بهداشت - معاون - ایران - انرژی - مواد معدنی - غذای - مصرف - وزیر - مرگ و میر - سالم - کشاورزی - برگزار - انواع - وزارت - آموزش - درمان - تولید - پزشکی - جهاد - کاهش - نانی - نشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصرف روزانه 12 گرم نمک در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..