تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادمان شهدای گمنام نقده با کار جهادی ساماندهی شود

ساعت: 00:49 منتشر شده در مورخ: 1395/11/01 شناسه خبر: 1011331

فرمانده سپاه نقده با تاکید بر عملکرد جهادی در ساختن یادمان مزار شهدای سپاه نقده از اختصاص 11 میلیون تومان اعتبار به این طرح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر، نشست هماهنگی ساماندهی مزار شهدای گمنام با ابتکار سپاه نقده و دعوت از شورای شهر، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری و بنیاد شهید در محل سالن جلسات سپاه نقده برگزار شد.

 

امیر اکبری فرمانده سپاه نقده با تأکید بر عملکرد جهادی در ساختن یادمان مزار شهدای سپاه نقده از اختصاص 11 میلیون تومان اعتبار به این طرح خبر داد و خواستار آن شد که این عملیات در روزهای آینده آغاز شود.

 

پهلوانی رئیس میراث فرهنگی نقده نیز در این نشست از آمادگی میراث فرهنگی برای ساخت سازه در مزار شهدای نقده خبر داد و از ماکت پیشنهادی میراث فرهنگی برای این موضوع نیز رونمایی کرد.

 

سید مهدی علوی رئیس شورای شهر نقده نیز با بیان اینکه "نمیگذاریم یادمان ناقص بماند" گفت: هر چه قدر نیاز باشد برای یادمان شهدای گمنام هزینه می کنیم اما زمانی که بودجه ای برای ساختن یادمان برای این شهداء تخصیص داده شد هر چه قدر تلاش کردم موفق نشدیم به میراث فرهنگی ثابت کنیم که میراثی گرانبها تر از شهداء نداریم.

 

پس از پایان این نشست اعضای جلسه از مزار شهدای گمنام نقده در قالاباشی بازدید کردند.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادمان شهدای گمنام نقده با کار جهادی ساماندهی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..