تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوریا پورسرخ پای چوبه دار رفت+عکس

پوریا پورسرخ تصویری از لحظه اعدامش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون درصفحه اینستاگرامش تصویری از خودش در پای چوبه دار  در سریال مرز خوشبختی به اشتراک گذاشت.
پورسرخ نوشت:
"سر بيگناه تا پای دار ميره و بالای دار نميره...پشت صحنه كارآقای سهيلی زاده دوست داشتنی.. عكس از علی رنجبران فيلمبردار تواناو رفيق... از كيميا تا مرز خوشبختی." گفتنی است؛ مرزخوشبختی روایتگر داستان جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست... و در ادامه ماجراهایی پیش می آید.

در این سریال علوه بر پورسرخ ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی ،شهرزاد کمال زاده، سروش جمشیدی  و... مریم معصومی  نیز به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوریا پورسرخ پای چوبه دار رفت+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..