تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات آواربرداری کار یک و دو روز نیست/انجام عملیات در دو جبهه

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره شهدای آتش نشان گفت: این آتش نشانان زمانی که احساس شد آتش تا حدود بسیاری مهار شده است، برای جست و جوی مصدومان احتمالی و تکمیل امدادرسانی داخل مجتمع شدند که متاسفانه با انفجار ناگهانی و ریزش ساختمان در زیر آوار محبوس شدند.

سیدجلال ملکی اضافه کرد: ما در دو حوزه عملیات آوار برداری را پیگیری می کنیم؛ ابتدا از سمت جنوبی که با برش ستون های آهنی ۱۰ تنی و برداشت آن ها تلاش داریم به داخل نفوذ کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر از جانب شرقی نیز با حفاری و ایجاد نقب هایی تلاش داریم که از زیر به پلاسکو وارد شویم.

ملکی با بیان این مطلب که حدود ۲۰ آتش نشان مفقود شده اند، گفت: متاسفانه با توجه به حجم آتش و آوار احتمال بسیار این آتش نشانان به شهادت رسیده اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به زمان پایان آوار برداری گفت: با توجه به حجم آوار، این موضوع بسیار پیچیده است و نباید توقع داشت که در چند ساعت و یکی دو روز این آوار جمع آوری شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات آواربرداری کار یک و دو روز نیست/انجام عملیات در دو جبهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..