تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار آمار مربوط به رویداد Hi-Rez Expo 2017

انتشار آمار مربوط به رویداد Hi-Rez Expo 2017

رویداد Hi-Rez Expo 2017 پس از چهار روز رقابت شدید بین گیمرها، بالاخره روز گذشته به پایان رسید و به نظر می‌رسد طی این چهار روز، افرادی زیادی این رویداد را به صورت زنده تماشا کرده‌اند. با تک‌شات در ادامه همراه شوید.

 

در طول دوره چهار روزه برگزاری رویداد Hi-Rez Expo 2017، سه تورنومنت بزرگ برگزار شد: The Smite World Championship برای پی‌سی، The Smite World Championship برای کنسول‌ها و در نهایت رویداد Paladins Invitational. رویداد Paladins Invitational در حقیقت اولین بازی بود که تیم‌های Paladins را دور هم جمع کرد تا در یک مسابقه بین قاره‌ای شرکت کنند. 

 

در مسابقات Paladins Invitational در نهایت تیم Burrito موفق شد در یک فینال سخت با تیم اروپاییِ District 69، جایزه بزرگ ۷۵ هزار دلاری را به خانه ببرد. شگفتی‌ساز امسال، تیم استرالیایی Abyss eSports بود که با عملکرد عالی در ابتدای مسابقات، باعث تعجب تماشاگران و تحلیل‌گران شد. جالب است بدانید که این تیم کم‌تجربه، در مراحل اولیه این مسابقات موفق شده بود تیم Burrito را مغلوب خودش کند. 

 

در مسابقات Smite World Championship این تیم‌های اروپایی بودند که بهتر از بقیه ظاهر شدند و حتی توانستند به مقام اول هم برسند. تیم NRG، مدافع عنوان قهرمانی، توانست در فینالی سخت در مقابل تیم Obey، این تیم را شکست دهد و برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و مبلغ ۵۰۰ هزار دلار را به جیب بزند. شگفتی‌ساز این مسابقات تیم آمریکایی LichT eSports بود که توانست جایگاه سوم را تصاحب کند. 

 

رویداد Hi-Rez Expo امسال در سالن Cobb Energy Center در آتلانتا برگزار شد و توانست پذیرای حدود ۴۰۰۰ شرکت‌کننده باشد. جالب است بدانید که در رویداد امسال، رکورد ۱۰۰ هزار بیننده همزمان، ثبت شده است.

 

در همین مسابقات، استودیو Hi-Rez اعلام کرد که به‌زودی قرار است برای بازی‌های Smite و Paladins چندین بروزرسانی منتشر شود.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار آمار مربوط به رویداد Hi-Rez Expo 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..