تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام برنامه نویس موبایل،طراح وب،برنامه نویس وب درشرکت صورتی

شرکت نرم افزاری صورتی وابسته به آژانس مسافرتی مسیح پرواز جهت تکمیل کادر خود طراح و برنامه نویس وب و موبایل بصورت تمام وقت در تهران استخدام می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس موبایل تسلط کامل بر اندروید و یا ios swift آشنا با ارتباط بین اپلیکیشن و انواع وب سرویس دارای نمونه کار و حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط طراح وب تسلط کامل به طراحی واکنش گرا تسلط به jQuery ترجیحا تسلط به Angular و Nodejs آشنا به Photoshop دارای نمونه کار و حداقل ۲ سال سابقه برنامه نویس وب مسلط به برنامه نویسی با زبان#C مسلط به MVC5 ASP.NET و SQL مسلط به برنامه نویسی شی گرا و مفاهیم شی گرایی مسلط به Entity Framwork آشنا به Code first آشنا به HTML و jQuery دارای نمونه کارهای مناسب و حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط شرایط عمومی: عدم تعهد به سازمان و یا ارگان دیگر داشتن شرایط جسمی و روحی مناسب داشتن پشتکار ، خلاقیت و انرژی لازم در کار صداقت و اخلاق نیکو و انگیزه کافی

از متقاضیان دعوت می شود جهت ارسال رزومه از طریق آدرس اینترنتی زیر اقدام فرمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.

جهت تکمیل فرم اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام برنامه نویس موبایل،طراح وب،برنامه نویس وب درشرکت صورتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..