تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گره های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو رفع شد

به گزارش  مهر، حسن عابدی با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در مسیرهای پیرامون ساختمان پلاسکو از عادی بودن وضعیت ترافیکی در این محدوده خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محدوده‌های پیرامون این حادثه شامل خیابان‌های جمهوری، فردوسی، امام خمینی (ره) و خیابان انقلاب عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

عابدی با اشاره به ادامه محدودیت‌های اعمال شده در مسیرهای پل حافظ، خیابان ولیعصر، جمهوری، میدان امام خمینی (ره) و خیابان سعدی بیان کرد: این محدودیت‌ها در مسیرهای یاد شده همچنان پابرجا است و فقط مشکلات ترافیکی این مسیرها مرتفع شده است. و همکاران آتش‌نشانی و گروه امدادرسانی نیز جهت انجام خدمات آواربرداری در صحنه حادثه حاضر هستند.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای پیرامون ساختمان پلاسکو،قطعاً تا فردا بعدازظهر ادامه خواهد داشت، همچنین امکان دارد تا پس‌فردا نیز ادامه .پیدا کند.

عابدی افزود: ممکن است در محدودیت‌های اعمال شده تغییراتی ایجاد شود اما حلقه اولیه این محدودیت‌ها همانطور که گفته شد احتمالاً تا پس‌فردا اعمال خواهد شد.همچنین در روز شنبه نیز فروش طرح روزانه زوج و فرد متوقف خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گره های ترافیکی اطراف ساختمان پلاسکو رفع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..