تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست نماینده گلستان در هفته اول دور نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان

به گزارش ایرنا تیم بسکتبال دانشگاه گلستان که با صدر نشینی در مرحله مقدماتی رقابت های سوپر لیگ بانوان به دور نهایی این رقابت ها صعود کرده بود ، روز پنجشنبه در نخستین بازی به مصاف تیم هیات بسکتبال سنندج رفت.
بانوان گلستانی که در نیمه اول این دیدار نتیجه بازی را 35 بر 25 به حریف واگذار کرده بودند در دو کوارتر پایانی نیز نتوانستند از عهده تیم میزبان برآیند و بازی 70 بر 55 به نفع میزبان تمام شد.
نماینده گلستان در دومین دیدار هفته نخست دور نهایی صبح جمعه (فردا )به مصاف نارسینای تهران خواهد رفت.
دیدار های هفته دوم این مسابقات 17 و 18 بهمن ماه به میزبانی مشهد و هفته سوم نیز در 28 و 29 بهمن ماه در خانه بسکتبال گرگان برگزار خواهد شد.
در این رقابت ها تیم های هیات بسکتبال خراسان رضوی، نارسینای تهران، هیات بسکتبال سندج و دانشگاه گلستان حضور دارند.
ریحانه باقری ،فایزه گرزین ،مبینا خاکی ،نیلوفر مفیدی ،انیس گریوانی ،زهرا سوخته سرایی ،شیما خوش آیین ،رضوانه ملکی ،مهلا دیژطاهری فشیما داداشی ،سارینا یوری ،سارا کبیر بازیکنان تیم دانشگاه گلستان هستند که به سرمربی گری نیکا لیک بیک لی در این مسابقات حاضر می شوند ،لیلی اطمینان و شهرزاد کریمیان نیز این تیم همراهی می کنند.
گلستان و گرگان یکی از مراکز پر استعداد در زمینه ورزش بسکتبال در سطح کشور محسوب می شوند که در سال جاری علاوه بر حضورتیم های قطران کاوه ،شهرداری نوین و شهرداری گرگان در قسمت مردان ،تیم دانشگاه گلستان نیز در سطح اول بسکتبال بانوان کشور حضور دارد.
7333/1648
خبرنگار : علی قاسمعلی ** انتشار : پری سالارنیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست نماینده گلستان در هفته اول دور نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..