تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله‌های کالای قاچاق یک میلیاردی

فرمانده انتظامی مهرستان از کشف محموله‌های کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی مهرستان گفت: مأموران انتظامی به منظور برخورد با قاچاقچیان کالا، با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مهرستان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی محل تردد خودروهای قاچاقچیان، در عملیات‌های ضربتی به آن ها دستور ایست دادند که اقدام به فرار کردند و پس از مدتی تعقیب و گریز، مأموران موفق به توقیف 17 دستگاه خودرو وانت شدند.

منصوری ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو ها، 16 تن برنج، یک و نیم تن نارنگی و لیمو، یک تن حبوبات و مقدار دو هزار و 340 عدد آب انبه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهرستان ضمن دستگیری 18 نفر در این زمینه، خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق باعث فلج شدن اقتصاد داخلی شده و همچنین توازن اقتصادی در جامعه را بر هم خواهد زد، که پلیس با قاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله‌های کالای قاچاق یک میلیاردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..