تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تونس 2 - الجزایر 1/روباه های صحرا در آستانه حذف قرار گرفتند

جام ملتهای آفریقا

الجزایر در دومین بازی خود در این رقابت ها به مصاف تونس رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی قبل تیم پرستاره الجزایر که از اصلی ترین مدعیان جام ملت های آفریقا به شمار می رود، در دومین بازی خود در این رقابت ها به مصاف تونس رفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

دقیقه 50 عیسی ماندی کاپیتان الجزایر به اشتباه دروازه خود را باز کرد و حساب کار یک بر صفر به سود تونس شد. تونسی ها در دقیقه 66 صاحب یک پنالتی شدند. نعیم سلیتی هافبک تونس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا اختلاف پیروزی تیمش دو برابر شود.

صوفیان هانی دقیقه 90 یکی از گلها را برای الجزایر جبران کرد تا تیمش دو بر یک مغلوب شود.

با این شکست، الجزایر یک امتیازی ماند و برای صعود باید در هفته پایانی مقابل سنگال قدرتمند را شکست دهد و منتظر نتایج سایر بازی های گروه باشد.تونس نیز 3 امتیازی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تونس 2 - الجزایر 1/روباه های صحرا در آستانه حذف قرار گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..