تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپارتا پراگ بدون هوادارانش به مصاف یاران آزمون می رود

هواداران تیم فوتبال اسپارتا پراگ به علت رفتار بد مقابل میلان، از سفر به روسیه محروم شدند.

اسپارتا پراگ باید بدون هوادارانش مقابل یاران آزمون قرار گیردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از رادیو پراگ، هواداران تیم اسپارتا پراگ به علت اینکه در دیدار آخرشان در لیگ اروپا مقابل میلان، رفتار بدی داشتند ، از سوی یوفا جریمه و محروم شدند. به این ترتیب، هواداران این تیم اجازه سفر به روسیه در دیدار مقابل روستوف را ندارند. همچنین آنها 45 هزار یورو نیز جریمه شده اند.

گفتنی است که در بازی با میلان، هواداران تیم اسپارتا سعی کردند که نرده هایی حائل میان هواداران 2 تیم را بشکنند و به هواداران میلان حمله کنند. بازی تیم های اسپارتا پراگ و روستوف در روز 16 فوریه انجام می شود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپارتا پراگ بدون هوادارانش به مصاف یاران آزمون می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..