تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام پر از استرس فرزند یکی از آتش نشانان محبوس ساختمان پلاسکو

ساختمان پلاسکو درحالی فرو ریخت که هنوز تعداد زیادی آتش‌نشان در داخل ساختمان بودند و اطلاعات دقیقی از حالشان در دست نیست.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلاسکو، ساختمانی بود که به عنوان یکی از اولین ساختمان های مدرن و مرتفع تهران از آن یاد می شود. این ساختمان در سال 1339 ساخته شد و پس از 56 سال، امروز (30 دی 1395) بر اثر اتصال برق و آتش سوزی، فرو ریخت. ساختمان پلاسکو درحالی پس از 3 ساعت و نیم سوختن فرو ریخت که هنوز تعداد زیادی آتش‌نشان درحال مهار آتش‌سوزی، در داخل ساختمان بودند که حدود 20 نفر زیر آور محبوس شده اند و اطلاعات دقیقی از آن ها در دست نیست.

در زیر پیام پر از استرس فرزند یکی از آتش نشانان محبوس ساختمان پلاسکو را مشاهده می کنید که از حال پدر خود بی خبر است.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام پر از استرس فرزند یکی از آتش نشانان محبوس ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..