تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان بازی محمدحسین لطیفی در «پیکسل»/ تجربه کارگردان سینما از بازیگری

پایان بازی محمدحسین لطیفی در «پیکسل»/ تجربه کارگردان سینما از بازیگری

حامد عنقا به عنوان تهیه‌کننده، طراح و نویسنده «پیکسل» برای جذابیت بیشتر این سریال تصمیم‌های جدیدی را مدنظر قرار داده که یکی از آن‌ها حضور محمدحسین لطیفی، امید حاجیلی و وحید شمسایی جلوی دوربین است.

در حال حاضر بازی محمدحسین لطیفی در سریال «پیکسل» تمام شده است و با پایان بازی لطیفی، تصویربرداری سریال ادامه دارد و او از این به بعد تمرکز خود را بر کارگردانی می‌گذارد.

لطیفی درباره علت پذیرش بازی در «پیکسل» گفت: «راستش را بخواهید هنوز هم به بازیگری علاقه‌مند نیستم، اما رابطه من با حامد عنقا یک رابطه افلاطونی است. یعنی اگر من به حامد زنگ بزنم و درخواست کاری داشته باشم اصلا سوالی نمی‌پرسد و انجام می‌دهد، بنابراین باید برعکس آن هم صادق باشد. وقتی او به من گفت دوست دارد این نقش را من بازی کنم، پذیرفتم و به همین سادگی اتفاق افتاد.»

لطیفی ادامه داد: «در ابتدا اصلا نمی‌دانستم نقش من چیست تا اینکه آمدم و با کار درگیر شدم، از طرفی نقش من اینقدر پر رنگ نبود اما بعد از آنکه من خیلی جدی وارد کار شدم، حامد هم بیشتر نوشت.»

این کارگردان در پاسخ به این سوال که بازی در «پیکسل» را چطور دیدید، تصریح می‌کند: «خیلی سخت و عجیب نبود. فکر می‌کنم این پانزدهمین سریال من است در کنار 10 فیلم سینمایی که کار کرده‌ام. برای همین تصور می‌کنم بیشتر از این که غذا بخورم یا بخوابم پلان گرفته‌ام.»

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می‌آید که طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حامد عنقا است. او ساختار روایی سریال را با شیوه‌ای متفاوت پایه ریزی کرده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. این سریال قرار است در فضايي خارج از شبكه نمايش خانگي توزيع شود.

مهراوه شریفی نیا، حمید گودرزی، كامبيز ديرباز، پوريا پورسرخ، برزو ارجمند، ليلا اوتادي، سحر قريشي ،جواد یحیوی،نرگس محمدی، یاسمن معاوی، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمد حسین لطیفی بازیگران اصلی «پیکسل» هستند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان بازی محمدحسین لطیفی در «پیکسل»/ تجربه کارگردان سینما از بازیگری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..