تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید از استقلال جدا شوم،این وضعیت به نفع من و باشگاه نیست

هافبک تیم استقلال گفت:فعلا یک کلمه هم درباره تیم های دیگر حرف نمی زنم.

فرشید باقری در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه وضعیتش با استقلال به کجا رسید اظهار داشت:نزدیک 20 روز است به مسولان استقلال گفته ایم ادامه همکاری به نفع طرفین نیست.من دوست ندارم در تیمی بازی کنم که هم خودم از نظر فنی ضرر کنم و هم پول بیت المال بی جهت هدر برود.از نظر اخلاقی به این مساله پایبند هستم.

وی ادامه داد:در روزی که هیچ یک از هم پستی های من حضور نداشتند و کارت بازی دو هافبک جدید تیم صادر نشده بود،کادر فنی تشخیص داد یک مدافع راست را در خط میانی به بازی بگیرد و من روی نیمکت باشم.البته من به نظر کادر فنی احترام می گذارم اما بار دیگر می گویم که ادامه این روند درست نیست.نه من باید در ادامه فوتبالم ضرر کنم و نه باشگاه دچار ضرر مالی شود.

هافبک استقلال درباره اینکه گفته می شود از پرسپولیس و تراکتورسازی پیشنهاد دارد گفت:در حال حاضر فقط به فکر این هستم تکلیفم با استقلال روشن شود و هیچ صحبتی درباره پیشنهاداتم ندارم و مدیر برنامه هایم در این باره تصمیم می گیرد.فعلا یک کلمه هم درباره تیم های دیگر حرف نمی زنم.

باقری درباره اینکه آیا با این روند به تمرینات استقلال می رود یا نه اظهار داشت:من یک بازیکن حرفه ای هستم و تا زمانیکه وضعیتم مشخص نشود در تمرین شرکت می کنم.امیدوارم ظرف 48 ساعت آینده وضعیتم مشخص شود.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید از استقلال جدا شوم،این وضعیت به نفع من و باشگاه نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..