تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات حریق پلاسکو از زبان قالیباف/ دسترسی به طبقات زیرین ساختمان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف در تشریح آخرین جزییات امداد رسانی به محبوسان گرفتار در آوار ساختمان پلاسکو گفت: متاسفانه امروز این ساختمان با 600 واحد تجاری و تولیدی دچار حریق شد و همکاران ما در آتش نشانی و سایر دستگاه‌های انتظامی و امدادی در دقایق اولیه به صحنه آمدند و با تمام توان تلاش کردند آتش را مهار کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: به دنبال اقدامات انجام شده و پس از تخلیه ساختمان و مهار آتش، طبقه دهم این ساختمان دچار انفجار شد که باعث آسیب به سازه ساختمان پلاسکو و فرو ریختن آن شد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه ماموران آتش نشانی گفت: حدود 20 تن از آتش‌نشانان در این ساختمان محبوس شدند و جمعی نیز به شهادت رسیدند و این احتمال وجود دارد افرادی دیگری در طبقات زیرین ساختمان محبوس شده بودند.

قالیباف اظهار داشت: آمار دقیق تعداد مصدومان و شهدای این سانحه منوط به تکمیل عملیات آواربرداری است و با توجه به حجم آوار عملیات پیچیده و سختی باید انجام شود. در حال حاضر تیم‌هایی از ساختمان‌های مجاور پلاسکو، تونل‌هایی به طبقات زیرین این ساختمان زده‌اند و دقایقی پیش موفق شدند به مغازه‌های طبقات زیرین ساختمان دسترسی پیدا کنند.

وی با تقدیر مجدد از زحمات پلیس و اورژانس  و سایر دستگاه‌ها شهادت آتش نشانان را تسلیت گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات حریق پلاسکو از زبان قالیباف/ دسترسی به طبقات زیرین ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..