تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماشین مقتول میاندورودی به صورت سوخته شده در علی آباد کتول کشف شد

پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 21:232017-01-19حوادث

فرمانده انتظامی میاندورود از کشف ماشین سوخته این راننده در علی آباد کتول استان گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ ذات الله رضوانی در گفت وگو با خبرنگار ما با تایید قتل راننده اتومبیل، اظهار کرد: ماشین سوخته این راننده امروز در علی آباد کتول استان گلستان کشف شد.

وی بیان کرد: تلاش های برای شناسایی و دستگیری قاتل توسط ماموران نیروی انتظامی در حال انجام است.

فرمانده انتظامی میاندورود همچنین درباره سرقت از زن مسن دارابکلایی، گفت: در این باره موضوع آدم ربایی مطرح نبوده و تنها سرقت انجام شده است.

رضوانی خاطرنشان کرد: این دو حادثه در روز اتفاق افتاده است و برای پیشگیری از تکرار دوباره این اتفاق مردم خود باید بعضی از نکات را رعایت کنند.

وی افزود: مردم به وعده های افرادی که نمی شناسند اعتماد نکنند و در صورت مشاهده، موضوع را با افراد مورد اطمینان در میان بگذارند.


کلید واژه ها: فرمانده انتظامی - استان گلستان - راننده - ماشین - نیروی انتظامی - گلستان - استان - آدم ربایی - سرقت - صورت - مردم - پیشگیری - خبرنگار - دستگیری - گزارش - امروز - حادثه - قاتل - وعده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماشین مقتول میاندورودی به صورت سوخته شده در علی آباد کتول کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..