تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی یاران سردار در امارات

پیروزی یاران سردار در امارات

ورزش > فوتبال ملی - تیم روستوف روسیه در غیاب ملی‌پوش ایرانی‌اش در دومین بازی تدارکاتی اردوی آماده‌سازی امارات برابر هنان‌جیان چین به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم روستوف عصر امروز (پنجشنبه) به مصاف هنان‌جیان چین رفت و با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد. بوخاروف، یاروشنکو و اروخین گل‌های تیم روستوف را در این بازی تدارکاتی به ثمر رساندند.

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف به دلیل مسائل مربوط به ویزای خود اردوی تیمش را ترک کرد و نتوانست برابر حریف چینی بازی کند. تیم روستوف در اولین دیدار تدارکاتی اردوی امارات، الهلال عربستان را با چهار گل شکست داده بود که آزمون زننده یکی از گل‌ها بود.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی یاران سردار در امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..