تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله نیمه نهایی رقابت های قویترین مردان ایران در شهر قاین برگزار شد

در این مرحله با رقابت 20 ورزشکار در پنج آیتم لیفت 280کیلوگرمی،بالابردن دمبل 75 و 85 کیلوگرمی با یک دست،بالا بردن آپولوی 140 کیلوگرمی و اسکوات تعادلی 450 کیلو گرمی پیگیری شد.
رییس کمیته فنی قویترین مردان خراسان جنوبی گفت : پیمان ماهری پور از اردبیل ، محمد عزت پور و علی اکبر جعفری از البرز ، علی نوکانی از کرمانشاه ، مجید شریفی از قم و فرامرز رحمانی از قزوین به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.
حمید یعقوبی افزود: با توجه به نزدیک بودن امتیاز و نظر هیات داوران و کمیته فنی 2 نفر دیگر از ورزشکاران به مرحله نهایی راه خواهند یافت.
وی اضافه کرد: مرحله نهایی یازدهمین دوره مسابقه قویترین مردان ایران جایزه بزرگ انتخابی پیکارهای جهانی فردا( جمعه) اول بهمن ماه در سالن ورزشی سیمرغ دانشگاه پیام نور قاین برگزار می شود.
این پیکارها از 28 دی ماه 95 به مدت چهار روز و با شرکت 30 ورزشکار از استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان ، همدان ، قم ، تهران ، قزوین ، البرز،اردبیل ، مرکزی ، کرمانشاه و خراسان جنوبی در قاین در حال برگزاری است.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
*7218*2047*خبرنگار - محمد امین زرگر * انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله نیمه نهایی رقابت های قویترین مردان ایران در شهر قاین برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..