تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو»

کد خبر: ۴۶۴۵۵۸

۲۵۴۰  بازدید

ساختمان پلاسکو تهران که قدمت 53 ساله داشت صبح امروز دچار حریق شد و متاسفانه پس از ساعاتی این ساختمان به طور کامل ریزش کرد و تلفات جانی و مالی بسیاری را برجای گذاشته است که آمار رسمی و دقیقی از آن هنوز منتشر نشده است.

ورزش سه: متاسفانه صبح امروز ساختمان پلاسکو که یکی از قدیمی ترین ساختمان های بلند ایرانی به حساب می آید، آتش گرفت و ساعاتی بعد بطور کامل ریزش کرد.

بنا به اعلام منابع غیر رسمی در این فاجعه تعدادی از آتش نشان های فداکار و هموطنان در این حادثه فوت کردند و همچنان عملیات امداد رسانی در حال انجام است. برای سلامتی کسانی که زیرآوار مانده اند دعا کنیم.

اهالی ورزش نیز به این واقعه تلخ و دردناک واکنش نشان داده اند که با هم آن ها را مرور می کنیم:

واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو» واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ستاره‌های ورزش به حادثه تلخ «پلاسکو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..