تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلیسای زیبای روکوکوی آسام بنایی بسیار دیدنی در مونیخ+تصاویر

تاریخ نشر : پنجشنبه 30 دی 1395 مشاهده : 60 سایر اخبار گردشگری RSS

کلیسای زیبای روکوکوی آسام که به سنت جان نپوماک تقدیم شده در بین سال هـای ۱۷۳۳ تا ۱۷۴۶ توسط برادران کازماس دامیان ساخته شد.

کلیسای روکوکوی آسام

کلیسای زیبای روکوکوی آسام که به سنت جان نپوماک تقدیم شده در بین سال هـای ۱۷۳۳ تا ۱۷۴۶ توسط برادران کازماس دامیان و اگید کرین آسام ساخته شد و مملو از تزئینات و مجسمه هـای گچی، نقاشی هـای دیواری و رنگ روغنیست.

 کلیسای زیبای روکوکوی آسام بنایی بسیار دیدنی در مونیخ

 سر در این کلیسا بسیار باریک و درب ورودی آن توسط ستون هـای عظیم و مجسمه سنت جان احاطه شده. پنجره هـای زیبای کلیسا به فضای داخلی آن نمایی خیره کننده بخشیده و محراب بلند کلیسا که در میان چهار ستون مارپیچی قرار داره از زیبایی هـای داخلی این بناست.

 کلیسای زیبای روکوکوی آسام بنایی بسیار دیدنی در مونیخ

همگردی

اخبار مرتبط:

کلیسا و صومعه سائو فرانسیسکو در برزیل+تصاویر

کلیسای جامع سیه نا در ایتالیا+عکس

کلیسای جامع سنت پاول انگلستان+تصاویر

کلیسای جامع بانوی ما در بلژیک+ تصاویر

کلیسای جامع طاطاووس , کلیسای بزرگ یا سیاه؟؟ +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلیسای زیبای روکوکوی آسام بنایی بسیار دیدنی در مونیخ+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..