تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش سهام اپل به بالاترین حد خود از سال ۲۰۱۵ تاکنون رسید

سهام اپل به قیمت ۱۲۰ دلار معامله می‌شود که بالاترین میزانی است که این سهام از سال ۲۰۱۵ تاکنون به خود دیده است.

طبق اخبار جدید، سهام اپل رشد کرده است و در حال حاضر به قیمت ۱۲۰ دلار معامله می‌شود. این تقریبا بالاترین نرخی است که از سال ۲۰۱۵ تاکنون، سهام اپل توانسته به آن برسد. این سهام پس از اینکه در می ۲۰۱۶ به ارزش ۸۹.۴۷ دلار سقوط کرد، دوباره توانست احیا شود و هم‌اکنون به ارزش ۱۲۰ دلار رسیده است.

از سال ۲۰۰۳ تاکنون، ۲۰۱۶ را می‌توان اولین سالی نامید که اپل در آمار سالانه با رشد منفی رو به رو شد. همچنین برای اولین بار شاهد افت فروش آیفون بودیم؛ اما به نظر می‌رسد ارزش سهام این کمپانی با مشکلی مواجه نشده است و به رشد خود ادامه می‌دهد. اپل در سال ۲۰۱۶ توانست از محصولاتی نظیر آیفون 7، آیفون 7 پلاس، مک‌بوک پرو، اپل واچ سری 2 و ایرپاد رونمایی کند.

امسال انتظار می‌رود که اپل از جدیدترین آیفون در دست ساخت خود رونمایی کند. همچنین شاهد معرفی سه مدل از آی‌پد و مک‌های جدید باشیم. یکی از مک‌ها که آی‌مک نام دارد، قرار است با گزینه گرافیک ای‌ام‌دی در اختیار کاربران قرار گیرد.

محصول دیگر سری مک، یک مک‌بوک با نمایشگر ۱۲ اینچی است که با پردازنده کبی لیک به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد و همچنین یک مک‌بوک پرو با نمایشگر ۱۵ اینچی در نظر گرفته شده است تا با پردازنده کبی لیک و۳۲ گیگابایت حافظه رم در ویترین فروشگاه‌ها بدرخشد.

رشد سهام اپل

باید صبر کرد و دید که آیا با عرضه محصولات جدید اپل، به ارزش سهام این کمپانی افزوده خواهد شد و شاهد رشد بیشتر آن خواهیم بود یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش سهام اپل به بالاترین حد خود از سال ۲۰۱۵ تاکنون رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..