تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قمری که به ستاره مرگ شهرت یافت+ تصاویر

قمر "میماس" یکی از قمرهای سیاره زحل است و به ستاره مرگ معروف است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاوشگر فضائی "کاسینی" عکس هایی واضح از قمر"میماس" یکی از قمرهای سیاره زحل گرفته است.

"کاسینی" در فاصله 1855 کیلومتری این عکس ها را گرفته و تنها یک هفته پیش این عکس ها در دسترس ناسا قرار گرفت.

قمر"میماس" ستاره مرگ نام گرفت و ایستگاه فضائی فیلم جنگ ستارگان بوده است. در نخستین نگاه به "میماس" دهانه "هرشل" قابل مشاهده است که 139 کیلومتر قطر دارد و یک سوم قطر قمر"میماس" است.

لبه دهانه " هرشل" 5 تا 10 کیلومتر ارتفاع دارد و به کوه اورست بزرگترین کوه کره زمین شباهت دارد، اما نحوه تشکیل این دهانه هم چنان مبهم است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

گفتنی است؛ "ویلیام گریشل" ستاره شناس در ماه سپتامبر سال 1789، این قمر را شناسائی کرد و کاوشگر فضائی "کاسینی" در سال 1997 به فضا فرستاده شد و همواره بررسی ها ادامه دارد.

قمری که به ستاره مرگ شهرت یافت+ تصاویر////دپوی جمعهقمری که به ستاره مرگ شهرت یافت+ تصاویر////دپوی جمعهقمری که به ستاره مرگ شهرت یافت+ تصاویر////دپوی جمعه

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قمری که به ستاره مرگ شهرت یافت+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..