تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت یکی از کسبه ساختمان‌پلاسکو از آتش‌سوزی هولناک و ویرانی ناگهانی/ در هنگام زیارت عاشورا بود

روایت یکی از کسبه ساختمان‌پلاسکو از آتش‌سوزی هولناک و ویرانی ناگهانی/ در هنگام زیارت عاشورا بود

جامعه > حوادث - یکی از کسبه ساختمان پلاسکو که می گوید از حادثه گریخته است، روایتی را درباره این حادثه ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این جوان که در طبقه ۱۴ ساختمان پلاسکو در تولیدی پدرش کار می کرده، در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۷ زیارت عاشورا برگزار شد. چایی می دادند که بوی نشتی گاز آمد. یکی از کارکنان ساختمان آمد و چراغ را روشن کرد، ناگهان همه چیز منفجر شد. بعد که آتش نشانی آمد، ساختمان را تخلیه کردند. بعد هم ساختمان خم شد و فروکش کرد.

او گفت: قبل از آن خیلی از کاسب‌ها فرار کردند. اما اموالشان باقی ماند؛ چک، پول، سند و ... در آن لحظه همه به فکر بیرون آمدن بودند و اموال جمع کنند. 

او گفت: تا آن موقع که بودیم ۳۰ تا آتش نشان مصدوم شدند. ۷ تا بردند بیمارستان.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت یکی از کسبه ساختمان‌پلاسکو از آتش‌سوزی هولناک و ویرانی ناگهانی/ در هنگام زیارت عاشورا بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..