تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت در جشنواره موسیقی فجر به خاطر حادثه ساختمان پلاسکو

سکوت در جشنواره موسیقی فجر به خاطر حادثه ساختمان پلاسکو

فرهنگ > موسیقی - درپی حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو، محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های منتهی به این محدوده وضع شده است. با این‌وجود، امشب، اجراهای جشنواره موسیقی فجر در تالارهای وحدت و رودکی که در نزدیکی محل این حادثه قرار دارند، طبق برنامه روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باوجود حادثه ساختمان پلاسکو، چهار اجرای جشنواره موسیقی فجر در ساعات 18:30 و 21:30 روز پنجشنبه در تالار وحدت و رودکی روی صحنه می‌روند. با این‌حال روابط عمومی جشنواره اعلام کرد که در پی حادثه دلخراش امروز، اجراهاي امشب جشنواره موسيقی فجر به احترام جان باختگان با يك دقيقه سكوت اجرا خواهد شد.

همچنین برای همدردی با حادثه دیدگان و مردم غمزده‌ای که در انتظار شنیدن خبر سلامتی آتش‌نشانان با غیرت‌شان هستند، پخش آنلاین کنسرت‌های ششمین روز جشنواره موسیقی فجر لغو شد. حامد عنقا، مسوول پخش این برنامه‌ها در این باره، گفت: «عزیزانی که امتیاز دیدن آنلاین کنسرت‌های امشب را خریده‌اند، می‌توانند فردا جمعه یکم بهمن این اجراها را به صورت آفلاین ببینند.»

پیش از این با دستور سرهنگ حسن عابدی به منظور تردد راحت دستگاه‌های امدادی و خودروهای سنگین، محدودیت‌هایی در معابر منتهی به ساختمان پلاسکو اعمال شده بود که خیابان های منتهی به تالار وحدت و رودکی را هم شامل می‌شد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت در جشنواره موسیقی فجر به خاطر حادثه ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..