تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف شش سکه طلای عتیقه در مشهد

به گزارش افکارنیوز،

قاضی مهدی خدابخشی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری اشیاء تاریخی و عتیقه این محل واقع در منطقه قاسم آباد شهر مشهد این تعداد سکه طلا با قدمت تاریخی متعلق به دوران مفرغ و مربوط به یک منطقه تاریخی در اسفراین، به دست آمد.

وی به تایید عتیقه بودن این سکه ها توسط کارشناس سازمان میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: در جریان این عملیات 2 مرد و یک زن دستگیر شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: از آنجا که گزارش واصله حاکی از وجود اشیاء عتیقه بیشتری در این محل بود تحقیقات برای روشن شدن موضوع ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف شش سکه طلای عتیقه در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..