تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد با گروه های خونی مختلف چی بخورند؟

خون انسان 4 طبقه O،AB،B و A دارد که هر کدام به مثبت و منفی تبدیل میشوند.طبیعتاً هر شخصی یک گروه خونی دارد و اکثریت افراد در دنیا گروه خونی O را دارا میباشند.هر گروه خونی نیاز به تغذیه مناسب و مخصوص خودش را دارد و افراد باید بر اساس گروه خونی شان مواد مصرف کنند تا سلامت شان را بیش از پیش تضمین نمایند.

یک پژوهشگر طب سنتی گفت:گروه های خونی O به دلیل کاهش اسید معده از مصرف شیر خودداری کنند.

عباس لطفی پژوهشگر طب سنتی به افراد با گروه های خونی A اشاره کرد و گفت: مصرف گیاهات دارویی گل یاس، آویشن و چای سبز استرس افراد با گروه خونی A را کاهش می دهد.

وی بیان کرد: مصرف گیاه گل همیشه بهار به دلیل اینکه حاوی مولدی مانند اسید سالیسیک، فلانویید، کاروتنویید، کالاندولین و اسانس است، باعث آرامش این گروه خونی می شود.

این پژوهشگر طب سنتی با تاکید بر اینکه دم کرده آویشن، اسهال گروه خونی A را درمان می کند، افزود: مصرف این دم کرده باعث کاهش بیماری های همچون عفونت گوش، گرفتگی عضلات، روحی و روانی، بی خوابی، نفخ، استفراغ، افزایش فشار خون و صرع می شود.

لطفی با اشاره به اینکه افراد با گروه های خونی B در معرض خطر مبتلا به بیماری های مانند تیرویید، دیابت و خود ایمنی هستند، اظهار داشت: افراد با گروه خونی B با مصرف چای سبز بیماری های خود را درمان کنند.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه مصرف چای سبز از بروز سرطان جلوگیری می کند، تصریح کرد: آنتی اکسیدان موجود در این توشیدنی باعث افزایش ویتامین و انرژی بدن می شود.

وی با بیان اینکه گروه خونی AB افراد درونگرا هستند، افزود: مصرف نوشیدنی نعناع، پونه و کمی چای سبز باعث افزایش بصیرت افراد با این گروه خونی می شود.

لطفی بیان کرد: مصرف دمنوش گزنه بیماری های دستگاه تنفسی، مجاری ادراری، لوزلمعده، نارسایی کبد و کلیه و کیسه صفرای افراد با گروه خونی AB را درمان می کند.

این پژوهشگر طب سنتی با تاکید براینکه افراد با گروه خونی O نسبت به سایر گروه های خونی به اسید معده دچار می شوند، یادآور شد: این افراد هنگام مصرف صبحانه جهت کاهش اسید معده باید از نوشیدن شیر خودداری کنند..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد با گروه های خونی مختلف چی بخورند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..