تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باز کردن 3 مسیر برای دسترسی به محبوس‌شدگان حادثه پلاسکو

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، حسین هاشمی استاندار تهران در تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای نجات مصدومان محبوس زیر آوار ساختمان پلاسکو اظهار داشت: متأسفانه به دنبال این حادثه دلخراش 25 الی 30 نفر از نیروهای خدوم و زحمتکش آتش‌نشانی زیر آوار محبوس شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محبوس‌شدگان عمدتاً در قسمت‌های تحتانی ساختمان بودند، سه مسیر برای ورود به قسمت‌های پایینی ساختمان طراحی شده و در حال باز کردن سه مسیر برای دسترسی به محبوس‌شدگان هستیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان عملیات امدادرسانی به مصدومان این سانحه نمی‌توان آمار دقیقی از تلفات و یا مصدومان ریزش ساختمان پلاسکو اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باز کردن 3 مسیر برای دسترسی به محبوس‌شدگان حادثه پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..