تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال از مراجعه مردم برای اهدای خون در پی حادثه “پلاسکو”

welcoming refer people to donate blood after the incident plasco استقبال از مراجعه مردم برای اهدای خون در پی حادثه پلاسکو

مدیرعامل سازمان انتقال خون تاکید کرد: از مراجعه هموطنان برای اهدای خون در مورد حادثه ساختمان پلاسکو استقبال می‌کنیم و در عین حال تاکید کرد که از نظر تامین خون مورد نیاز در زمان حوادث مشکلی وجود ندارد.

دکتر علی اکبر پورفتح الله در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر اینکه مشکلی از نظر کمبود خون در کشور نداریم، اظهار کرد:  سازمان انتقال خون برنامه‌ریزی‌های کافی برای حوادث در کشور دارد و تلاش می‌کند به گونه‌ای برنامه ریزی کند که هفت برابر ظرفیت مصرف کشور ذخیره داشته باشد.

وی ادامه داد: در حادثه ساختمان تجاری پلاسکو نیز سازمان انتقال خون به اندازه کافی ذخیره برای ارایه خدمات دارد، اما معمولا بعد از حوادث حس همبستگی در مردم به وجود می‌آید که آن را با اهدای خون نشان می‌دهند. ما هم از مراجعه هم‌وطنان به مراکز اهدای خون با تاکید بر اینکه مشکلی از این نظر نداریم استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان انتقال خون ضمن اعلام آمادگی تمام مراکز انتقال خون استان تهران برای دریافت خون اهدایی از سوی مردم افزود: ما همیشه با سازمان جوانان هلال احمر برای جذب داوطلب اهدای خون همکاری بسیار خوبی داشتیم و اطلاعیه این سازمان برای اهدای خون نیز در راستای همبستگی جوانان در این حادثه است.

دکتر مسعود حبیبی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فراخوان این سازمان برای مراجعه مردم به مراکز انتقال خون در راستای تامین خون مورد نیاز مجروحان در حوادث، گفت: انتشار این فراخوان به معنی ایجاد استرس در میان مردم نیست. اما در عین حال ما به صورت روتین در زمان حوادث اگر مصدومان نیاز به خون داشته باشند، در گروه جوانان این فراخوان را می‌دهیم.

مشاهده مراکز اهدای خون در لینک زیر:

مراکز اهدای خون در تهران

منبع: ایسنا

- اخبار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال از مراجعه مردم برای اهدای خون در پی حادثه “پلاسکو”»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..