تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه پلاسکو امنیتی نیست/ تیم استانداری تهران وارد عمل شده است

Plasco is not a security incident حادثه پلاسکو امنیتی نیست/ تیم استانداری تهران وارد عمل شده استبه گزارش آسمونی:

معاون امنیتی و انتظامی استان تهران گفت: شائبه امنیتی بودن حادثه پلاسکو صحت ندارد.
محسن نسج همدانی معاون امنیتی وانتظامی استان تهران درباره علت فروریختن مجتمع پلاسکو اظهار کرد: این حادثه بر اثر دامنه زیاد آتش سوزی رخ داده است و هیچ گونه موضوع امنیتی درباره این حادثه وجود نداشته است.

وی افزود: سفارتخانه هایی را که در اطراف این مجتع پلاسکو وجود داشته است تخلیه کرده ایم تا آسیبی به آنها نرسید.

معاون امنیتی وانتظامی استان تهران تصریح کرد: مدیریت بحران داخل شهر تهران بر عهده شهرداری است ودرحال حاضر تمامی واحدهای آتش نشانی پیرامون این موضوع فعال هستند.

وی تاکید کرد: درحال حاضر باید منتظر باشیم تا اطلاعات دقیق درباره تعداد مصدومین که بیشتر آنها نیز از آتش نشان هستند اعلام شود.

همدانی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران و عمرانی استان تهران در حال حاضر در صحنه حادثه حضور دارند و اقدامات لازم را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری میزان

- اخبار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه پلاسکو امنیتی نیست/ تیم استانداری تهران وارد عمل شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..