تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورس پاییزه اسبدوانی گنبد کاووس در ایستگاه شانزدهم

هفته شانزدهم کورس پاییزه اسبدوانی گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛در این هفته 62 راس اسب در شش دور بایکدیگ به رقابت پرداختند.

در دور اول این رقابت ها کمال دلیجه عطا با اسب سل تکین،جواد آچاک با اسب روزالین قیداری و بنیامین جرجانی با اسب ارغیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دوم، هم مهرداد خوجملی با اسب کارا عنوان اول را کسب کرد و پیمان قلرعطا و جواد آچاک در رده های دوم و سوم ایستادند.

دور سوم این مسابقات با برتری بنیامین جرجانی با اسب طاها هورس به پایان رسید و پیمان قلرعطا دوم و کمال صالح پور سوم این میدان شدند.

در دور چهارم پیمان قلرعطا با اسب گل آیسا زود از سایرین از خط پایان گذشت و جواد آچاک و نور محمد بهادر دوم و سوم شدند.

ابوطالب چاری زاده در دور پنجم عنوان اول و بنیامین جرجانی و کمال دالیجه عطا به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در دور ششم و پایانی هم کمال دایجه عطا با اسب گل بهار جاهد زودتر بقیه از خط پایان گذشت و یاسر جرجانی و پیمان قلرعطا در مقام های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان هم 59 میلیون و 800 هزار تومان جایزه به صاحبان اسبهای برنده مربیان وچابکسواران اهداشد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورس پاییزه اسبدوانی گنبد کاووس در ایستگاه شانزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..