تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت بازیکن چمران لارستان شایستگی دعوت به تیم ملی هندبال بانوان را دارند

ناهید غارسی، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی نامی از بازیکنان تیم شهید چمران دیده نمی شود و ما نسبت به این بی توجهی اعتراض خود را به فدراسیون اعلام کرده ایم.
وی اضافه کرد: بازیکنانی همچون زینب بذرافکن، زهرا فقیهی، رویا نوروزی، توران سلمان پور، مریم کاراندیش، فاطمه درویش و زهره آیت اللهی که از آمادگی خوبی بر خوردار هستند، می توانستند در فهرست تیم ملی قرار گیرند.
وی گفت: فدراسیون هندبال قول داد این موضوع را رسیدگی کند اما تاکنون این امر محقق نشده است.
غارسی افزود: با این حال بازیکنان ما که همگی بومی و زیر 18 سال سن دارند انگیزه خود را دوچندان کرده و به طور مرتب در تمرینات حضور دارند و عزم خود را برای قهرمانی در لیگ برتر جزم کرده اند.
سرمربی تیم شهید چمران بیان داشت: از مسئولان استان می خواهیم این تیم را که در آستانه قهرمانی است حمایت کنند ضمن اینکه از مسعود راستین که از خیران لارستان است و تا کنون هزینه تیم را متقبل شده و همچنین از بازیکنان این تیم که با جان و دل بازی می کنند، قدردانی می کنم.
تیم شهید چمران لارستان هم اینک پس از انجام 10 بازی با 16 امتیاز درصدر جدول قرار دارد و تیم های تاسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان هم با 14 امتیاز در رده دوم و سوم هستند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت بازیکن چمران لارستان شایستگی دعوت به تیم ملی هندبال بانوان را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..