تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان : شایسته کسب یک برد خانگی بودیم

به گزارش ایرنا، مجید صالحی عصر روز پنجشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی کردند.
وی ابراز کرد : تیم ما از نظر فنی در مقابل حریف بسیار خوب ظاهر شد و اگر کمی در پرتاب های خود بیشتر دقت می کردیم اکنون برنده بازی بودیم.
وی افزود: امروز می توانستیم با دقت بیشتر پیروز میدان باشیم و از همه تماشاگرانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم.
صالحی گفت: در مورد نحوره داوری باید کارشناسان بررسی کرده و نظر دهند ولی امروز تیم خود را بازنده نمی دانم.
وی افزود: در طول بازی روند کار به گونه ای است که یک تیم امتیازات بیشتری می گیرد و امتیازات بالا و پایین می رود و امروز اشتباهات آن چنانی که از حریف خود عقب بیفتیم نداشتیم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در پایان این دیدار حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشد.
دیدار تیم های شهرداری کاشان و پالایش نفت آبادان از چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 91 بر 82 به سود تیم آبادانی خاتمه یافت.
7408/7472 /1484
خبرنگار: حسین منصوری فر **انتشار دهنده : اصغر رضاخانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان : شایسته کسب یک برد خانگی بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..