تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی عجیب در راه پیوستن آندو به استقلال

در حالی که قرار بود که قرار داد آندرانیک تیموریان امروز با استقلال منعقد شود هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، طبق گفته سیدرضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال آندو بعد از موفقیت کامل در تست پزشکی قرارداد خود را نهایی خواهد کرد که گفته می شود این جواب قرار است تا روز شنبه بعد از ظهر به صورت رسمی اعلام شود.

عجیب اینجا است که نزدیکان آندرانیک تیموریان اصرار دارند که این قرارداد هرچه زودتر نهایی شود تا او در نیم فصل دوم پیراهن استقلال را برتن کند، اتفاقی که فعلا عملی نشده است و به نظر می رسد قبل از تایید نهایی تست پزشکی افتخاری زیر بار این قرارداد نخواهد رفت.

آندرانیک تیموریان که در ٢ سال گذشته به دلیل مصدومیت کمتر بازی کرده است، به شکلی عجیب مورد توجه منصوریان قرار گرفته است اما افتخاری اصرار دارد اول سلامت او تایید شود و بعد قراردادش شکل رسمی به خود بگیرد.

ورزش سه

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی عجیب در راه پیوستن آندو به استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..