تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات آستانه طبق روال تعیین شده در تاریخ 23 ژانویه آغاز خواهد شد

به گزارش افکارنیوز،

 «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مذاکرات صلح سوریه در شهر آستانه قزاقستان در چهارچوب مذاکراتی چند روزه برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین تأکید کرد که قرار نیست نشستی در سطح وزرای کشورها در این سری گفت‌وگوها برگزار شود.

«میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز گفته است، مقاماتی از وزارتخانه‌های دفاع و خارجه در گفت‌وگوهای صلح سوریه در آستانه شرکت می‌کنند.

مقامات روسیه همچنین تأکید کردند که تدارکات برای انجام این نشست میان طرفین سوری در آستانه در حال انجام است و مذاکرات طبق روال تعیین شده در تاریخ 23 ژانویه آغاز خواهد شد و چنانچه تغییری در برنامه رخ دهد، این تغییر توسط سازمان‌دهندگان نشست اعلام خواهد شد.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز دعوت از نمایندگان دولت جدید آمریکا برای شرکت در این مذاکرات را تأیید کرده است.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز امروز اعلام کرد که مسکو در رابطه با تدارکات این نشست با ایران مشورت کرده است.

مقامات روسیه ابراز امیدواری کرده‌اند که این سری مذاکرات زمینه لازم را برای ادامه مذاکرات ژنو در ارتباط با سوریه هموار سازد.

بوگدانوف گفته است که مذاکرات ژنو در رابطه با سوریه قرار است از تاریخ 8 فوریه از سر گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات آستانه طبق روال تعیین شده در تاریخ 23 ژانویه آغاز خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..