تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در مناطق جنوب شرقی کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ سازمان هواشناسی کشور در پی شدت بارش احتمالی در مناطق جنوب شرق کشور، اطلاعیه‌ای صادر و تاکید کرد بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با تقویت جریانهای مرطوب جنوبی و گذر موجی از نوار جنوبی کشور، از صبح جمعه تا اوایل شب بر شدت بارندگی در مناطق جنوب شرق کشور افزوده میشود.

براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور در برخی مناطق شرق و شمال استان هرمزگان و بخشهای جنوبی استانهای کرمان و سیستان وبلوچستان بارشهای رگباری همراه با رعد و برق باعث آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها خواهد شد؛ لذا لازم است برای پیشگیری و کاهش آسیب های احتمالی اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها در مناطق جنوب شرقی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..