تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آسیبهای اجتماعی» اولویت «وقف» قرار گیرد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ احمد صفری درباره سنت حسنه وقف اظهار کرد: وقف سنتی بوده که از قدیم رواج داشته است؛ موقوفات، هر چیزی اعم از مغازه، ملک، دارایی، وسیله و یا هر چیزی دیگری می‌تواند باشد.

وی تاکید کرد: سنت حسنه وقف پاداش اخروی دارد و هرکسی وقف انجام دهد در آن دنیا سرمایه‌گذاری کرده است؛ سنت حسنه وقف یک کار فرهنگی و خداپسندانه محسوب می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آسیبهای اجتماعی مناطق باید اولویت وقف قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به آسیبهای موجود در اجتماع نمی‌توان گفت اولویت وقف با احداث مدرسه، بیمارستان، خانه سالمندان، بهزیستی و ... باشد در حالیکه تمام آنها فوایدی را دارند.

صفری یادآور شد: مدرسه برای دانش‌آموزان خودمان مفید است، بیمارستان را خانواده‌های خودمان استفاده می کنند؛ بستگی دارد شهرستان، منطقه و جامعه به کدامیک از این موارد نیاز دارد و احساس کمبود می کند و بستگی به مکان مورد نظر دارد.

وی گفت:در بخشی از روستا نیاز به مدرسه بیشتر احساس می‌شود پس ساخت مدرسه واجب‌تر از ساخت مسجد است؛ در روستا و یا شهر دیگری مدرسه و مسجد وجود دارد اما مردم آنجا از نبود بیمارستان رنج می‌برند پس ساخت بیمارستان در اولویت قرار می گیرد؛ در بعضی مناطق مدرسه و بیمارستان وجود دارد اما مسجد نیست و در آنجا ساخت مسجد در اولویت است؛ هر وقفی به نوع خود و بر اساس نیاز و تقاضای آن منطقه اولویت دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آسیبهای اجتماعی» اولویت «وقف» قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..