تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری زن بدنساز ایرانی به دلیل انتشار عکس های لخت از اندامش!

دستگیری زن بدنساز ایرانی به دلیل انتشار عکس های لخت از اندامش! زن ایرانی بدنساز در اینستاگرامش عکس های نیمه برهنه از خودش را در حال فیگور گرفتن منشتر کرده بود که باعث دستگیری اش شد. عکس های لخت خانم بدنساز باعث دردسر برای وی شد

به دلیل انتشار عکس های نیمه برهنه او می بایست دویست میلیون تومان وثیقه پرداخت کند که به دلیل عجز در پرداخت وثیقه، روانه زندان شد.

علی‌رغم اینکه فدراسیون پرورش اندام صراحتا اعلام کرده به خاطر مسائل شرعی و قانونی، بانوان هیچ فعالیتی در این رشته ندارند و بانوان كشورمان نيز به همين دلايل هيچ گونه رغبتی به اين ورزش نشان نمی‌دهند اما برخي به دلايل خاص و رسيدن به منافع شخصی، تخلفاتی در اين زمينه داشته‌اند.

اواخر شهریور ماه سال جاری 2 ورزشکار زن خانم علی‌رغم ممنوعیت، در مسابقات برون مرزی شرکت کردند که  تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و بعد از انتشار این تصاویر پرونده‌ای در شعبه ویژه جرایم دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد و 2 خانم ورزشکار به همراه 4 مربی مرد جهت انجام مراحل بازپرسی به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدند.

انتشار عکس های نیمه برهنه زن بدنساز ایرانی باعث دستگیری اش شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری زن بدنساز ایرانی به دلیل انتشار عکس های لخت از اندامش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..